Na území Česka a Slovenska se značka Inca Collagen již zabydlela. Nyní je na řadě posílení pozic na zahraničních trzích, říká v rozhovoru Romana Ljubasová, majitelka značky Inca Collagen.
Jaký byl rok 2018 pro značku Inca Collagen?
Musím říct, že velmi pestrý. Od prvního měsíce až do léta standardně pracovní. Následoval však velmi akční závěr roku, který prověřil sílu firmy, týmu i značky samotné. Sílu značce Inca Collagen dávají především uživatelé, a tím, jak oblíbenost roste, sílí i značka sama. Mám pocit, že jsme dozráli ve stabilní českou společnost a pevně se usadili na trhu. Mám radost, že nás zákazníci vnímají jako spolehlivou firmu, dostáváme mnoho skvělých ohlasů, a to nás posouvá vpřed. Značka Inca Collagen je na českém a slovenském trhu pevný a oblíbený brand.
Váš produkt je určen v podstatě všem lidem starším 25 let. Jaký je o něj mezi zákazníky zájem?
Vize byla daná už od začátku. Vyrobit produkt, který lidem pomůže. Je úžasné, že lidé si náš produkt oblíbili doslova okamžitě. Nesnažíme se rozdělovat lidi na celebrity a ty ostatní…, prostě mnozí lidé si sami, anebo na základě referencí od svého okolí náš produkt najdou a chtějí ho vyzkoušet. Účinky na sebe nenechávají dlouho čekat. Lidé chtějí byt zdraví a krásní všude na světě. Otázkou je, jak k sobě přistupují. Chtějí se vzdělávat ve zdravém životním stylu? Ano. Před 4 lety bylo na trhu podstatně méně kolagenových produktů. My jsme se rozhodli pro vzdělávání zákazníků a vysvětlením, proč je pro naše tělo kolagen tak důležitý, co to ten kolagen vlastně je a že náš Inca Collagen je prostě nejlepší. Proč? Protože funguje… (smích)
Jste aktivní i na poli exportu. Jaké destinace jsou pro Vás v současné době těmi klíčovými? Do jakých nových regionů byste chtěla se svým produktem proniknout?
Musím říct, že v „Československu“ jsme se již zabydleli. Právě tento rok je čas překročit pomyslné hranice do celé Evropy. Měli jsme několik jednání s arabskými krajinami, západní i východní Evropou. Momentálně máme velmi silnou poptávku ze zemí jako Švýcarsko nebo Anglie, takže pečlivě zvažujeme všechny možnosti. Každopádně právě tento měsíc otevíráme e-shop téměř do celé Evropy.
Co vidíte jako hlavní důvod Vašeho úspěchu u nás i v zahraničí?
Absolutně věříme našemu produktu a vkládáme do něho veškerou pozitivní energii a srdíčko. Setkáváme se s lidmi, komunikujeme, pomáháme jim řešit nejen problémy související s nedostatkem kolagenu v těle. Tak jak kolagen spojuje všechny buňky v těle i my ve firmě se snažíme být tím pojítkem mezi produktem a zákazníky.
Jaké jsou plány Inca Collagen a Romany Ljubasové pro rok 2019?
Uvažujeme o doplnění vnitřního užívání, účinným krémem nebo sérem pro oční okolí. To je však ve stadiu úvah a analýz. Neustále přidáváme nové dárečky k našemu produktu. Zatím jsme firma s jediným kvalitním produktem. Co přinese budoucnost? Těšte se a nechte se překvapit.
Vaše firma uspěla v soutěži Exportní Cena DHL UniCredit. Co pro Vás toto ocenění znamená?
Velkou satisfakcí je, že nás vnímají také jiné firmy z byznys prostředí. Moc děkujeme a budeme se snažit prorazit také v budoucnu v další kategorii. Díky soutěži jsem si uvědomila, že Slovensko je zahraničí.
Více informací o produktech naleznete na www.incacollagen.cz
Speciální nabídka: Velká letní kolagenová kúra ZDE.
Ocenění Českých Podnikatelek stojí na Vaší straně. Vnímáme Vaše potřeby, hledáme řešení a poskytujeme informace a inspiraci.