Německá rodinná značka BREE, která se zabývá ruční výrobou kožených kabelek, působí na evropském trhu již 48 let. Jak se jí daří na tuzemském trhu v rozhovoru prozradili Jan Ježek a Lukáš Seifert ze společnosti Best Brands Company, která ji v České republice zastupuje.
Představte nám prosím značku BREE.
Velmi rád. Jde o německou rodinou značku ručně vyrábějící už 48 let kabelky a tašky té nejvyšší kvality z pravé kůže. Wolf Peter Bree a jeho paní Renate Brigitte pochází ze severního Německa a už dva roky po založení firmy, obdržely výrobky BREE první cenu za design, v čemž pokračují dodnes. Z malé firmy je tak dnes významný hráč s 32 prodejnami na těch nejlepších místech, a to jen v německy mluvících zemích. Navíc teď máme svoji novou přímo v centru Prahy v Obchodním domě Kotva. Ale to, co značku BREE charakterizovalo od začátků: inovace, kvalita a trvanlivost, důsledně přetrvává dodnes a my jsme za to rádi.
Jak se značce na tuzemském trhu momentálně daří?
Jsme sami velmi příjemně překvapeni, jak hodně české dámy dokáží ocenit kvalitu a nadčasový design, kterým se BREE vyznačuje. Každý rok je pro nás dalším stupínkem výše, čehož si velmi vážíme a děkujeme za to.
BREE má za sebou poměrně dlouhou tradici. Jak velkou roli v kontextu toho hrají u značky trendy a inovace, například v oblasti materiálů či technologií výroby?
Značka Bree je specifická právě tím, jak dokáže skloubit tradiční tvary a materiály v moderní a kvalitní produkt. Naše zákaznice tedy dostanou nejmodernější produkt, který je ale vyroben tradičním způsobem u nejlepších evropských řemeslníků a metodami, které jsou plně v souladu s životním prostředím.
Společnost Best Brands Company, která značku BREE na našem trhu zastupuje, se stala partnerem Ocenění českých podnikatelek. Co Vás k tomuto rozhodnutí vedlo?
Velmi nás oslovila příjemná a kreativní atmosféra, která se celým projektem prolíná a vytváří tak skvělou platformu pro setkání nejen nad businessem. Rozhodli jsem se tedy jít s „kůží“ na trh a zjistit reakce na naše produkty od těch nejnáročnějších zákaznic.
Podřizuje se design kabelek aktuálním módním trendům nebo změny nejsou až tak časté? Jaké barvy a styl vévodí letošnímu podzimu?
Značka kromě své stálé standardní kolekce nabízí dvakrát ročně (jaro/léto, podzim/zima) i sezónní modely, barvy a styly, které podléhají těm nejaktuálnějším módním trendům. V současnosti se do módy vrací ledvinky a velmi populární jsou batohy. Co se barev týče, tak barvami sezony podzim/zima jsou tmavě fialová a tmavě modrá a nesmím zapomenout ani na hadí vzory, které jsou velkým hitem letošního podzimu.
Máte v nabídce kromě elegantních kabelek i sportovní varianty?
V nové kolekci podzim/zima 2018 kromě osvědčené klasiky nabízíme nové výrazné barvy a sportovně-elegantní tvary s výraznými detaily. Kolekce je přímo inspirována sportem a vypůjčuje si to nejlepší z nového mega trendu „Athlesiure“. Ten reprezentuje funkční a pohodlný sportovní ‚gear‘ a vyznačuje se svojí jednoduchostí. V módním pojetí interpretuje neustále se posouvající hranice mezi sportem, cestováním i prací a důležitým motivem je pohodlí v dnešní uspěchané době.
Ocenění Českých Podnikatelek stojí na Vaší straně. Vnímáme Vaše potřeby, hledáme řešení a poskytujeme informace a inspiraci.