Prozraďte nám, jaká je historie Vaší firmy a co Vás přivedlo k podnikání v tomto oboru?
Společnost jsem založila v roce 2013 po návratu ze studijního pobytu v Austrálii, kdy jsem chtěla rozšířit své dovednosti a stávající zaměstnavatel mi již nedal prostor k dalšímu rozvoji. Firmu jsem zakládala sama a nejdříve jsem i jako jeden člověk působila. To trvalo asi 6 měsíců, poté jsem vzala prvního zaměstnance a dál se firma rychle rozvíjela do dnešní podoby.
Zabýváte se interiéry kancelářských prostor, obchodů, kaváren, ale i dětských pokojíčků. Pamatujete si ještě svou první zakázku nebo na tu, která je z Vašeho pohledu „zlomová“?
MYi – tedy My interior service se zabývá interiéry komerčními, tedy kanceláře, retail, hotely, kavárny a podobné. Na první větší zakázku si pamatuji velmi dobře, jednalo se o interiér pro společnost DSV, se kterou do dnešních dnů udržujeme přátelské vztahy. Jako zlomovou zakázku bych pak uvedla interiér pro společnost YSOFT v Brně, což byla zakázka v objemu větším než 6 milionů a odstartovala spolupráci mezi YSOFT a MYi. Od první realizace jsme pro YSOFT vytvořili další interiéry v Brně, Ostravě i Praze. Co se týče domácností, a „dětských pokojíčků“, těm se věnujeme v rámci prodeje kusového nábytku na www.myishop.cz, kde nabízíme kompletní portfolio vybavení domácnosti.
Máte vlastní e-shop www.myishop.cz s designovým nábytkem, jak do něj vybíráte zboží? Jste spíše klasik, podléháte aktuálním trendům, nebo volíte podle citu?
Produkty vybíráme velmi pečlivě, s tím, že od každého dodavatele vyžadujeme vzorky pro ověření kvality výrobku, než je pustíme do prodeje cílovému zákazníkovi. Vybíráme také na mezinárodních výstavách nábytku. Co se týče designu, tady opravdu hraje velkou roli cit, to, co není v souladu s našim estetickým cítěním, nenabízíme.
Kdo jsou Vaši nejčastější zákazníci a o jaké služby je mezi nimi největší zájem?
Zákazníci MYi jsou společnosti z různých oborů a zaměření, které spojuje to, že aktuálně staví pro své zaměstnance nové interiéry, kterým chtějí věnovat svůj čas a chtějí vytvořit pro své zaměstnance příjemné pracovní prostředí. Důležité také je, že náš styl práce a návrhů je jim blízká a vloží do nás důvěru. Jedná se jak o mezinárodní společnosti, tak o lokální firmy, které si staví své administrativní budovy. Zákazníci MYishop jsou z širokého spektra populace, ale je pravdou, že nejvíce se na nás obrací zákazníci s poptávkou na dětský nábytek.
Co je pro úspěch ve Vaší branži klíčové a co Vás odlišuje od konkurence?
Klíčové je neustále sledovat trendy a takzvaně neusnout na vavřínech. Snažíme se vymýšlet stále nové inspirace a sledovat jak designové, tak technologické trendy a novinky, abychom mohli vytvářet moderní a funkční interiéry. Od konkurence nás, myslím, odlišuje osobní přístup, a právě snaha stále se vzdělávat a přinášet inovace.
Jak se v současné době v Česku v oblasti designu podniká?
Na designu v komerčním sektoru je kladen čím dál větší důraz. Zaměstnavatelé se snaží vytvořit pro své zaměstnance příjemné prostředí, které je přidanou hodnotou a benefitem. Náš obor je tedy nyní na vzestupu a pevně doufám, že pracovní prostředí bude i nadále v očích majitelů a zaměstnavatelů důležitým prostředkem pro zlepšení pracovního prostředí a tím i efektivity práce.
Je nějaké obecné pravidlo, které svým klientům před finální objednávkou doporučujete?
Obecné pravidlo, myslím, neexistuje, každý zákazník je individuální, má jiné potřeby, stejně tak pracovní procesy jsou v každé společnosti odlišné.
Jaké novinky či investice připravujete do budoucnosti?
Rádi bychom se v blízké budoucnosti přestěhovali do vlastních prostor v Brně a v horizontu 5 let vytvořili stejný koncept showroomu, tedy showroom spojený s kavárnou i v Praze.
V loňském roce jste vyhrála v projektu Ocenění Českých Podnikatelek Cenu za výjimečný růst firmy. Co pro Vás toto vítězství znamenalo?
Vítězství mně velmi mile překvapilo a bylo pro mě impulzem, že naše práce je vidět a děláme ji v rámci možností dobře. Také mne namotivovalo do další činnosti a přesvědčilo o tom, že i přesto, že jsem maminkou dvou malinkých dětí, je možné firmu dál rozvíjet.
Myšlenkou projektu OCP je Budujeme hrdé Česko. Je to pro Vás „téma“?
Jsem patriot a Češkou jsem ráda. Myslím, že vystihuje přesně to, co tato země a nejen podnikatelky, ale podnikatelé všeobecně potřebujeme. Tedy být hrdí na to, že jsme Češi, což je při sledování zpráv občas obtížné.
Aktuálně jste se stali účastníky Podnikatelské platformy Helas. Proč jste se zapojili?
Jako jednatel společnosti je člověk tak trochu sám ve svém světě. Vést firmu, hledat inovace, motivovat zaměstnance, nastavovat procesy, řešit komplikace, administrativu a spoustu další činností je velmi časově i psychicky náročné a je příjemné se občas vytrhnout z tohoto kolotoče a zavítat mezi lidi s podobným životním stylem.
Ocenění Českých Podnikatelek stojí na Vaší straně. Vnímáme Vaše potřeby, hledáme řešení a poskytujeme informace a inspiraci.