Loading...

JAROSLAVA - módní značka

26.09.2018

AKAD. MAL. JAROSLAVA PROCHÁZKOVÁ

JAROSLAVA

Jak byste charakterizovala značku JAROSLAVA?

Značka JAROSLAVA se zabývá úpletovou módou, specifickou pro náročnou klientelu, která má zájem o nadčasový styl čistoty designu, výraznou barevnost a kvalitní zpracování. Typickým znakem je výrazná silueta, jednoduchost, elegance, která obsahuje praktickou podobu pohodlnosti. Při výrobě používá kvalitní italské příze, většinou přírodní s příměsí elastických vláken, což zaručuje elastické, nemačkavé a praktické vlastnosti každé řady. Každá kolekce (Jaro/Léto, či Podzim/Zima) se skládá z mnoha prvků, jejichž kombinacemi vzniká nekonečně dlouhá řada různých outfitů vhodných jak pro běžné používání, tak i pro slavnostnější momenty. Velmi důležitou součástí služeb je zakázková tvorba modelů, které JAROSLAVA vytváří klientkám přímo na míru dle individuálních představ a požadavků.

Co je pro Vás při tvorbě kolekcí tou největší inspirací?

Život, pocit z krásných prožitků, emotivní zážitek z hudby, zajímavý ton hlasu, řeč ptáků, hudba velkoměsta, ticho burácející z oceánu, lidská poťouchlost, člověčí velkorysost, barevnost světské krásy…

Jaká móda je mezi Vašimi zákazníky nejpopulárnější? Dá se to nějak specifikovat?

Vždy je velmi populární novinka jakéhokoliv druhu – nová kolekce je ojedinělá také použitím revoluční technologie zpracování úpletu ve fázi konfekčního zakončení, kdy lze oděv používat z lícové i z rubové strany. Dva typy výstřihů potom umožnují používaní oděvu jak zepředu, tak i zezadu. Znamená to, že koupí jednoho kusu dostane zákazník čtyři plnohodnotné varianty využití jednoho oděvu. 

Co považujete za svůj největší úspěch v podnikání?

Jsem výtvarnice, absolvovala jsem dvě nejlepší vysoké školy v oboru oděvního výtvarnictví a designu /VŠUP – v Praze, Saint Martin`s School of Art v Londýně/, nemám žádné ekonomické vzdělání, svůj business si řídím sama – tedy čistě intuitivně – letos máme 10. výročí fungování studia v Lucerně. Dost dobrý, že?

Jak byste zhodnotila módní vkus a styl oblékání českých žen a mužů? Jak se postupem doby mění?

Nerada hodnotím, necítím se k tomu být dostatečně vybavená. Zastávám názor, že každý si sám pro sebe vytváří svůj styl, ve kterém si lebedí, ve kterém se cítí dobře, a tudíž i vypadá dobře.

 

 

OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK 2019

Ocenění Českých Podnikatelek stojí na Vaší straně. Vnímáme Vaše potřeby, hledáme řešení a poskytujeme informace a inspiraci.

Auditor

Logo - ESOP

Hlavní partner

Logo - Microsoft
Logo - Vodafone
Logo - Česká pojišťovna
Logo - DAQUAS

Partneři

Logo - Mastercard
Logo - ČESKÁ MINCOVNA
Logo - FARMAX
Logo - CzechTrade
Logo - Auto Průhonice - autorizovaný dealer vozů Volvo
Logo - presentigo
Logo - OGILVY
Logo - ASOCIACE MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ A ŽIVNOSTNÍKŮ ČR
Logo - Mediarex
Logo - FERTI CARE
Logo - ZÁMEK LOUČEŇ
Logo - WESTRANS DĚČÍN
Logo - INCA COLLAGEN
Logo - FRESH CATERING
Logo - 201 CONSULTING
Logo - KLIMSZ
Logo - USSPA
Logo - BIOPEKÁRNA ZEMANKA
Logo - KETO DIET

Hlavní Mediální partneři

Logo - Franchising.cz
Logo - ČIANEWS
Logo - Svět Průmyslu
Logo - Reg TV
Logo - MLADÁ FRONTA
Logo - FIRST CLASS

Mediální partneři

Logo - TRADE NEWS
Logo - Age
Logo - Inpublic Group
Logo - EPRAVO.CZ
Logo - DENÍK
Logo - ČR PLUS
Logo - CZECH & SLOVAK LEADERS
Logo - MADAM BUSINESS
Logo - INNOVATION
Logo - TÝDEN
Logo - BRANDS & STORIES
Logo - INSTINKT
Logo - S-PRESS
Logo - PREMIUM MEDIA GROUP