Loading...

JAROSLAVA - módní značka

26.09.2018

AKAD. MAL. JAROSLAVA PROCHÁZKOVÁ

JAROSLAVA

Jak byste charakterizovala značku JAROSLAVA?

Značka JAROSLAVA se zabývá úpletovou módou, specifickou pro náročnou klientelu, která má zájem o nadčasový styl čistoty designu, výraznou barevnost a kvalitní zpracování. Typickým znakem je výrazná silueta, jednoduchost, elegance, která obsahuje praktickou podobu pohodlnosti. Při výrobě používá kvalitní italské příze, většinou přírodní s příměsí elastických vláken, což zaručuje elastické, nemačkavé a praktické vlastnosti každé řady. Každá kolekce (Jaro/Léto, či Podzim/Zima) se skládá z mnoha prvků, jejichž kombinacemi vzniká nekonečně dlouhá řada různých outfitů vhodných jak pro běžné používání, tak i pro slavnostnější momenty. Velmi důležitou součástí služeb je zakázková tvorba modelů, které JAROSLAVA vytváří klientkám přímo na míru dle individuálních představ a požadavků.

Co je pro Vás při tvorbě kolekcí tou největší inspirací?

Život, pocit z krásných prožitků, emotivní zážitek z hudby, zajímavý ton hlasu, řeč ptáků, hudba velkoměsta, ticho burácející z oceánu, lidská poťouchlost, člověčí velkorysost, barevnost světské krásy…

Jaká móda je mezi Vašimi zákazníky nejpopulárnější? Dá se to nějak specifikovat?

Vždy je velmi populární novinka jakéhokoliv druhu – nová kolekce je ojedinělá také použitím revoluční technologie zpracování úpletu ve fázi konfekčního zakončení, kdy lze oděv používat z lícové i z rubové strany. Dva typy výstřihů potom umožnují používaní oděvu jak zepředu, tak i zezadu. Znamená to, že koupí jednoho kusu dostane zákazník čtyři plnohodnotné varianty využití jednoho oděvu. 

Co považujete za svůj největší úspěch v podnikání?

Jsem výtvarnice, absolvovala jsem dvě nejlepší vysoké školy v oboru oděvního výtvarnictví a designu /VŠUP – v Praze, Saint Martin`s School of Art v Londýně/, nemám žádné ekonomické vzdělání, svůj business si řídím sama – tedy čistě intuitivně – letos máme 10. výročí fungování studia v Lucerně. Dost dobrý, že?

Jak byste zhodnotila módní vkus a styl oblékání českých žen a mužů? Jak se postupem doby mění?

Nerada hodnotím, necítím se k tomu být dostatečně vybavená. Zastávám názor, že každý si sám pro sebe vytváří svůj styl, ve kterém si lebedí, ve kterém se cítí dobře, a tudíž i vypadá dobře.

 

 

Další články

OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK

Ocenění Českých Podnikatelek stojí na Vaší straně. Vnímáme Vaše potřeby, hledáme řešení a poskytujeme informace a inspiraci.

Auditor

Logo - ECOVIS FACTA

Hlavní partner

Logo - Microsoft

Partneři

Logo - ASOCIACE MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ A ŽIVNOSTNÍKŮ ČR
Logo - Alukov
Logo - Barna Medical s.r.o.
Logo - BEWIT
Logo - ČESKÁ MINCOVNA
Logo - ČSOB
Logo - ETERNAL by Helena
Logo - EVOLVE
Logo - DANDELION
Logo - DOBRÁ TISKÁRNA
Logo - DoxoLogic
Logo - IcyBear
Logo - IDC - FOOD, s.r.o.
Logo - IN-EKO TEAM s.r.o.
Logo - Kv.Řezáč, s.r.o.
Logo - Mediarex Communications
Logo - Nadační fond Jany Zimové
Logo - OGILVY
Logo - Photodienst Brno
Logo - RESPILON
Logo - TALERS
Logo - VERE PRAGUE
Logo - ZÁMEK LOUČEŇ

Partneři slavnostního dne

Logo - 201 consulting
Logo - AGRA GROUP
Logo - COSMETICS ATOK INTERNATIONAL
Logo - AUTO-BAYER
Logo - Copilot
Logo - ENVIROCONT s.r.o.
Logo - Chalk, spol. s r.o
Logo - KTA Technika s.r.o.
Logo - SAVE CZ
Logo - STOPRO BEK, s.r.o.
Logo - TROX Tech-Trade, s.r.o.

Dodavatelé

Logo -
Logo - Dermacol
Logo - Naturprodukt CZ
Logo - VINAŘSTVÍ MALÁNÍK – OSIČKA s.r.o.

Mediální partner

Logo - AGE
Logo - POSITIV Business & Style
Logo - Franchising.cz
Logo - TRADE NEWS
Logo - Inpublic Group
Logo - EPRAVO.CZ
Logo - ČR PLUS
Logo - HORIZONT POINT
Logo - RF HOBBY
Logo - MADAM BUSINESS
Logo - BRANDS & STORIES
Logo - BusinessInfo.cz