Loading...

Chtěla jsem dostat na trh kvalitní rawfood jídlo

20.06.2019

 

Společnost Lifefood založila Tereza Havrlandová před téměř 13 lety. V rozhovoru prozradila, jak se jí podařilo proniknout a uspět na více jak 30 zahraničních trhů po celém světě.

 

Co Vás přivedlo k založení společnosti Lifefood?

Tím hlavním impulsem, který mě přiměl k založení Lifefood byl sen. Sen o tom, že na regálech obchodů bude k dostání pořádné jídlo v té opravdové rawfood kvalitě, ze skutečných ingrediencí a bez škodlivých látek. Za rozjetím mého byznysu tak nestály žádné složité tabulky tak, jak to dnes vidíme u celé řady společností.

O jaké Vaše výrobky je největší zájem?

Takovým naším největším hitem jsou určitě tyčinky Lifebar. Jsou ručně vyráběny z těch nejlepších tepelně nezpracovaných bio surovin při teplotě do 42 °C, díky čemuž si uchovávají maximum přirozených výživných látek. Živá kvalita plodin je zachována během celého výrobního procesu, od pěstování surovin až po výslednou tyčinku. Naši zákazníci si pak také velmi oblíbili sušené krekry a chipsy.

Vaše produkty jsou k dostání ve více než 30 zemích. Jak se Vám povedlo expandovat do celého světa? Co je pro úspěch v zahraničí podle Vás klíčové?

Základem byla účast na celé řadě velkých zahraničních veletrhů zaměřených na BIO. A co je pro úspěch za hranicemi v naší branži klíčové? Určitě je skvělá chuť, vysoká kvalita, pěkné moderní obaly. Samozřejmě, za tím vším je spousta práce, bez níž uspět nelze.

Vyrábíte stále v České republice?
Ano, stále vyrábíme v České republice. Ačkoli jsme začínali v centru Prahy, zájem o naše produkty a růst společnosti nás „donutil“ se přesunout. Veškerá produkce tak pochází z naší vlastní výrobny v Praze-Běchovicích.

Řada podnikatelů si v dnešní době stěžuje na nedostatek pracovníků. Pozorujete tento „trend“ i u vás? Jak s ním případně „bojujete“?

Nedostatek lidí je problém, který se týká i nás. Nicméně musím říci, že s ním nijak cíleně nebojujeme. Snažíme se dlouhodobě vytvářet takové prostředí, které je pro lidi zajímavé zejména tím, že jejich práce dává smysl a cítí se v ní dobře.

Jaké máte plány v horizontu následujících pěti let?
Tím hlavním úkolem, který před sebou momentálně vidím, je stabilizovat se na trhu, který je aktuálně hodně divoký.

Další články

OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK

Ocenění Českých Podnikatelek stojí na Vaší straně. Vnímáme Vaše potřeby, hledáme řešení a poskytujeme informace a inspiraci.

Auditor

Logo - ECOVIS FACTA

Hlavní partner

Logo - Microsoft

Partneři

Logo - ASOCIACE MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ A ŽIVNOSTNÍKŮ ČR
Logo - Alukov
Logo - Barna Medical s.r.o.
Logo - BEWIT
Logo - ČESKÁ MINCOVNA
Logo - ČSOB
Logo - ETERNAL by Helena
Logo - EVOLVE
Logo - DANDELION
Logo - DOBRÁ TISKÁRNA
Logo - DoxoLogic
Logo - IcyBear
Logo - IDC - FOOD, s.r.o.
Logo - IN-EKO TEAM s.r.o.
Logo - Kv.Řezáč, s.r.o.
Logo - Mediarex Communications
Logo - Nadační fond Jany Zimové
Logo - OGILVY
Logo - Photodienst Brno
Logo - RESPILON
Logo - TALERS
Logo - VERE PRAGUE
Logo - ZÁMEK LOUČEŇ

Partneři slavnostního dne

Logo - 201 consulting
Logo - AGRA GROUP
Logo - COSMETICS ATOK INTERNATIONAL
Logo - AUTO-BAYER
Logo - Copilot
Logo - ENVIROCONT s.r.o.
Logo - Chalk, spol. s r.o
Logo - KTA Technika s.r.o.
Logo - SAVE CZ
Logo - STOPRO BEK, s.r.o.
Logo - TROX Tech-Trade, s.r.o.

Dodavatelé

Logo -
Logo - Dermacol
Logo - Naturprodukt CZ
Logo - VINAŘSTVÍ MALÁNÍK – OSIČKA s.r.o.

Mediální partner

Logo - AGE
Logo - POSITIV Business & Style
Logo - Franchising.cz
Logo - TRADE NEWS
Logo - Inpublic Group
Logo - EPRAVO.CZ
Logo - ČR PLUS
Logo - HORIZONT POINT
Logo - RF HOBBY
Logo - MADAM BUSINESS
Logo - BRANDS & STORIES
Logo - BusinessInfo.cz