Vážení obchodní přátelé,
Call centrum může mít za úkol customer servis, stejně jako domlouvání schůzek obchodníkům.
Oboje je veliká podpora jak pro zákazníky, tak i pro obchodníky, bez nich je výkon front office poloviční.
Práce je to náročná, ale dá se naučit a pracovníky call centra motivovat a doplňovat jim energii.
Je to strategická součást obchodu a vyplatí se ji vytrvale budovat a podporovat.
Pro inspiraci zdarma posíláme přehled, co vše by měl kvalitní pracovník call centra umět, můžete si udělat přehled,
co už vaši lidé mají a co jim ještě schází a co lze pomocí tréninků doplnit:
KOMPETENCE PRACOVNÍKŮ CALL CENTRA
Podle tohoto schématu si můžete udělat obrázek, co už Vaši lidé znají a co jim ještě schází.
A inspirovat se, co všechno lze pomocí tréninků doplnit.
Pokud Vás tato myšlenka zaujala, posíláme Vám pro inspiraci několik tréninků,
ze kterých můžete čerpat – z našeho eshopu.
NÁMITKY A JEJICH ŘEŠENÍ, ASERTIVITA, JAK DOSTAT OBCHODNÍKA NA SCHŮZKU, EFEKTIVNÍ ARGUMENTACE
Těšíme se na Vaši zpětnou vazbu. Pokud máte zájem o on line nebo osobní schůzku,
napište na tamara.sindelarova@palatinumcampus.cz.
Tamara Šindelarova
mobil: +420 736 532 785
e-mail: tamara.sindelarova@palatinumcampus.cz
Palatinum Campus s.r.o., Holubova 2527/1, Praha 5, 150 00
Ocenění Českých Podnikatelek stojí na Vaší straně. Vnímáme Vaše potřeby, hledáme řešení a poskytujeme informace a inspiraci.