Loading...

BOŘÍME MÝTY O UNIFORMÁCH

07.09.2021

Kamila Brzezinová je dokonalým příkladem člověka, který jde za svou vizí.  Její firemní a školní uniformy značky CAMIA jsou pohodlné, s nápadem a dokážou pozvednout firemní kulturu. V nabídce TERMOVEL si pak najde každý to své, multifunkční oblečení vhodné pro všechny druhy sportů i volnočasových aktivit.

 

Podnikáte v oboru, o kterém mnoho žen sní. Jaké byly vaše začátky a jak vnímáte svou firmu dnes?
Začínala jsem jako zaměstnanec textilní výroby, kde jsem pracovala na pozici ekonomky. Tím, že to byla rodinná firma, tak má práce neobsahovala jen ekonomickou část, ale prolínala se i s obchodem, navrhováním kolekcí a v podstatě vším, co přišlo. Časem jsem začala vidět věci v širších souvislostech a měla představu, jak zákazníkovi nabídnout více. Jako zaměstnanec bych na to neměla čas, tak jsem se rozhodla jít svou vlastní cestou. Nejprve jsem otevřela zastoupení a maloobchod se sportovní značkou TERMOVEL. Tvorba vlastních kolekcí pro firmy pod značkou CAMIA se rozvíjela postupně. Časem přicházelo stále více firemních zakázek a po letech jsme začali tvořit i kolekce školních uniforem CAMIA YOUNG. Dnes jsme společnost, která umí připravit kompletní projekt zavedení jednotného firemního odívání a školních uniforem od návrhu, technické a materiálové zpracování, po pravidelné dodávky, správu i recyklaci a obnovu uniforem.

Co je pro vás v podnikání a tvorbě hnacím motorem?
Radost z výsledku. Pocit, že můžeme něco změnit, přispět k lepšímu komfortu v oblasti odívání pro zaměstnance a studenty, kteří uniformu nosí.  Bořit mýty, že uniforma musí být nudná, vážná, nepohodlná. Dát zákazníkům výrobky, které zlepší kulturu v jejich společnosti a pomohou vytvořit celkový image. Ta pak působí jako nedílný nástroj externí komunikace.

 

Čemu v životě a podnikání přikládáte největší význam?
Vzájemným vztahům. Rodinným, pracovním, obchodním. Vztahy a vzájemná spolupráce probouzejí emoce a ty mi dávají pocit, že žiji, tvořím.

Na co jste nejvíce pyšná v rámci působení vaší společnosti na trhu?
Na portfolio našich zákazníků.

Který produkt je vlajkovou lodí?
Každá kolekce značky CAMIA je jedinečný koncept. Proto je stavím na stejnou úroveň.  Produkty značky TERMOVEL jsou skvělé všechny. V létě v nich jezdím na kole, cvičím, lozím ferraty, v zimě lyžuji a jsem šťastná, že nemrznu.

Co vás inspiruje a jakým způsobem vznikají vaše návrhy?
Inspirace máme všude kolem a návrhy jsou vždy v úzké spolupráci s klientem. Je velmi důležité vnímat jeho zaměření a potřeby.

Která fáze procesu vás naplňuje nejvíce, co vás nejvíce baví? 
Tvorba kolekce a představa „jak by to mohlo vypadat“, pokud to zákazník schválí. Ta změna, ta krása! Nejraději mám projekty, kde dostanu plnou důvěru zákazníka.

Kdo je vaším typickým klientem? 
Všechny větší společnosti, kterým záleží na jejich lidech. Záleží jim na zaměstnancích, jak vypadají, v čem chodí do práce a jak se cítí. Dále pak školy, které mají zavedeny školní uniformy.

Který moment byl pro vás v podnikání nejtěžší?
Asi rok 2008, 2009. Byly to zlomové roky v osobním i pracovním životě. Vše skloubit bylo tehdy náročné.

Změnilo se za poslední turbulentní rok něco na vaší strategii?
Každý rok se něco mění, doba je velmi dynamická. Změny a inovace spolu s tepající rychlostí času nás ženou vpřed.

Jaké chystáte novinky?
Zdokonalujeme naše technologie, inovujeme IT programy a již rok provozujeme naši novou aplikaci CUM - CAMIA UNIFORM MANAGEMENT. U značky TERMOVEL máme nový e-shop www.termovel.cz a s novými výrobky přicházíme průběžně.

Jaké plány máte do budoucna?
Líbilo by se mi zvýšit a vrátit kulturu odívání do bankovního sektoru. Dále jsme v jednání s jednou velkou školou.  A samozřejmě více prosadit značku TERMOVEL na našem trhu.

Jak vnímáte aktivity Podnikatelské Platformy Helas a které z nich jsou vám blízké?
Podnikatelská platforma Helas je velmi činorodá. Všechny její aktivity, ocenění společností, podnikatelů, exportní ceny, vzájemné propojování, podpora, jsou vytvářeny velmi profesionálním způsobem. Po několika letech mohu říct, že má důvěra v tuto Platformu sílí a využívám kontakty, které mi nabízí. Cítím záštitu a garanci nad společnostmi, které v této Platformě jsou. A proto se nebojím obrátit se žádostí o spolupráci v oblastech, které v danou chvíli potřebujeme řešit. Usnadňuje nám to hledání, prověřování nových firem a šetří spoustu času.  Využili jsme kontakty v oblasti IT se společností DAQUAS, při pořádání společných akcí, na kterých se setkáváme Zámek Loučeň, nyní aktuálně při re designu naší společnosti spolupracujeme s MY Interior a mnohé další.  Osobně jsem našla i nové přátelské vazby, kterých si cením.

Další články

OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK

Ocenění Českých Podnikatelek stojí na Vaší straně. Vnímáme Vaše potřeby, hledáme řešení a poskytujeme informace a inspiraci.

Auditor

Logo - ECOVIS FACTA

Hlavní partner

Logo - Microsoft

Partneři

Logo - ASOCIACE MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ A ŽIVNOSTNÍKŮ ČR
Logo - Alukov
Logo - Barna Medical s.r.o.
Logo - BEWIT
Logo - ČESKÁ MINCOVNA
Logo - ČSOB
Logo - ETERNAL by Helena
Logo - EVOLVE
Logo - DANDELION
Logo - DOBRÁ TISKÁRNA
Logo - DoxoLogic
Logo - IcyBear
Logo - IDC - FOOD, s.r.o.
Logo - IN-EKO TEAM s.r.o.
Logo - Kv.Řezáč, s.r.o.
Logo - Mediarex Communications
Logo - Nadační fond Jany Zimové
Logo - OGILVY
Logo - Photodienst Brno
Logo - RESPILON
Logo - TALERS
Logo - VERE PRAGUE
Logo - ZÁMEK LOUČEŇ

Partneři slavnostního dne

Logo - 201 consulting
Logo - AGRA GROUP
Logo - COSMETICS ATOK INTERNATIONAL
Logo - AUTO-BAYER
Logo - Copilot
Logo - ENVIROCONT s.r.o.
Logo - Chalk, spol. s r.o
Logo - KTA Technika s.r.o.
Logo - SAVE CZ
Logo - STOPRO BEK, s.r.o.
Logo - TROX Tech-Trade, s.r.o.

Dodavatelé

Logo -
Logo - Dermacol
Logo - Naturprodukt CZ
Logo - VINAŘSTVÍ MALÁNÍK – OSIČKA s.r.o.

Mediální partner

Logo - AGE
Logo - POSITIV Business & Style
Logo - Franchising.cz
Logo - TRADE NEWS
Logo - Inpublic Group
Logo - EPRAVO.CZ
Logo - ČR PLUS
Logo - HORIZONT POINT
Logo - RF HOBBY
Logo - MADAM BUSINESS
Logo - BRANDS & STORIES
Logo - BusinessInfo.cz