Generální partner Další partneři
Ptáme se 2017 říjen 19. října 2017

Jazykové vzdělávání je nutností

Taťána-Nepustilová_TLC-e1464954220958Společnost TLC Trainings and Languages (TLC) působí na tuzemském trhu přes 22 let. Za tu dobu prošly jejími kurzy tisíce studentů. Nejen o novinkách, které svým klientům firma nabízí, jsme si povídali s Taťánou Nepustilovou, ředitelkou společnosti.

Jaké služby Vaše společnost nabízí?

Rozvíjíme soft skills, mentorujeme, koučujeme. Učíme jazyky. Překládáme a tlumočíme. Pomáháme našim klientům v jejich růstu.

O jaké z nich je mezi zákazníky největší zájem?

Většina zákazníků si uvědomuje, že potřebuje pracovat s potenciálem svého liniového managementu a vyššího managementu. Učíme mistry a předáky lépe komunikovat se svými podřízenými, motivovat je a vést. Pomáháme jim umět předávat své know-how, stávají se interními lektory. Manažerům se věnujeme individuálně, nejen koučinkem, ale i odborným mentoringem. Na chyby a pokusy už není čas, manažer musí vědět, jak to udělat správně napoprvé. Pracujeme koncepčně. Jednorázové objednávky jsou již spíše výjimkou.

Jakým způsobem na své zákazníky cílíte?

Naši klienti k nám přichází na základě referencí. Na trhu působíme už 22 let. Za tu dobu jsme si vybudovali značku a referenci profesionálního a spolehlivého partnera. Klienty s našimi novinkami seznamujeme formou praktických ochutnávek.

Ve své nabídce máte řadu kurzů. Je mezi firmami stále populární kurzy nabízet svým zaměstnancům jako benefit? Jaký pozorujete v této oblasti trend?

Jazykové vzdělávání je nutností. Jazyková bariéra v businessu je neakceptovatelná. U části klientů je poskytování jazykových kurzů benefitem, u většiny je to však „job needs.“ TLC se specializuje nejen na všeobecnou jazykovou výuku, ale má vlastní know-how na jazykové workshopy, které jsou dlouhodobě tou nejefektivnější formou jazykového tréninku. Aktuálně TLC učí 12 jazyků pro 8500 studentů po celé ČR.

Připravujete v současné době pro své zákazníky nějaké novinky?

Phone Coach je naše aktuální novinka. Exkluzivní licence, kterou disponujeme pro ČR a SR. Jedná se o speciální technologii, která nám pomáhá při tréninku telefonické komunikace. Zaměstnanci call center, zákaznických center, podpory apod. si mohou prakticky zkoušet telefonování s okamžitým rozborem hovoru, nahráváním, analýzou. Lektor může být pasivním posluchačem, ale také aktivně do hovoru v rámci tréninku zasahovat. S tímto nástrojem a našimi lektory můžeme s klienty trénovat komunikaci v jakémkoliv jazyce.

Videomedailonky

vítězek 10. ročníku OCP

Eva Hronová

REVATECH

1. MÍSTO

Malá společnost

Zdenka Homolová

NEREZ CIDLINA

1. MÍSTO

Střední společnost

Lucie Tomášková

LT Sezam

1. MÍSTO

Velká společnost

Darina Vodrážková

DAQUAS

CENA ČSOB

VÝJIMEČNÁ PODNIKATELKA

Eva Dokoupilová

MEDICAL PLUS

CENA ZA INOVATIVNÍ ŘEŠENÍ

pod patronací České pojišťovny

Michaela Povýšilová

TECHNOAQUA

CENA ZA DIGITÁLNÍ TRANSFORMACI

pod patronací Microsoft,

Sylva Jílková

TERMSTAV

VÝJIMEČNÝ RŮST FIRMY