Loading...

Když se oheň stane uměním

17.12.2020

#restartpodnikani Biointerier: Poptávka po biokrbech rostla, ale!

„Když se oheň stane uměním.“ Slogan, který používá firma Biointerier. Ta se zaměřuje na biokrby a hořáky, které dodává jak jednotlivcům, tak designerům, architektům a stavebním firmám pro jejich interiérové projekty. Poptávka po biokrbech byla během koronakrize vysoká, ale blokoval ji výpadek výroby. Více nám prozradila Dagmar Pokorná.

Současná situace nahrává zútulňování domácnosti, vnímáte ve vaší firmě zvýšenou poptávku po biokrbech?
Ano, vnímáme zvýšenou poptávku, lidé omezili cestování, více zůstávají doma nebo na chatách a chalupách, a tak budují a renovují.

Na co všechno měla koronakrize vliv ve vaší firmě – co jste museli změnit?
Koronakrize nás poučila v tom, že hlavně musíme držet větší zásoby biokrbů skladem. Do krize jsme měli operativní zásobu, kterou jsme dle potřeby doplňovali krby od výrobců. Jenomže v celé Evropě na jaře firmy zastavily výrobu, my jsme doprodali náš sklad a pak jsme čekali celé léto, až budou výroby znovu obnoveny, což se stalo v září. Byli jsme bez možnosti nakoupit krby asi půl roku. A k tomu jsme se potýkali také s problémy s biolihem – palivem do biokrbů, protože biolíh z trhu zmizel a nešel dokoupit, výrobci rovněž v celé Evropě dodávali přednostně biolíh pro nemocnice a lékárny jako dezinfekci. Takže jsme v konečné fázi neměli biokrby ani palivo. Kompletně jsme vyčistili sklady.

Změnily se nějakým způsobem preference výběru vašeho portfolia před a během krize – v čem zejména?
Co se týká preferencí – velmi se snížila poptávka po malých – stolních – biokrbech, a naopak vzrostl zájem především o velké krby k zabudování do zdí nebo na pověšení na zeď. Odvíjí se to opět od zmíněných razantnějších přestaveb a budování.

…  Celý rozhovor si můžete přečíst ZDE

Další články

OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK

Ocenění Českých Podnikatelek stojí na Vaší straně. Vnímáme Vaše potřeby, hledáme řešení a poskytujeme informace a inspiraci.

Auditor

Logo - ECOVIS FACTA

Hlavní partner

Logo - Microsoft

Partneři

Logo - Auto Průhonice - autorizovaný dealer vozů Volvo
Logo - ATIRA CZ, spol. s r.o.
Logo - ASOCIACE MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ A ŽIVNOSTNÍKŮ ČR
Logo - Barna Medical s.r.o.
Logo - BEWIT
Logo - ČESKÁ MINCOVNA
Logo - ČSOB
Logo - Esthé – klinika plastické chirurgie
Logo - ETERNAL by Helena
Logo - ETERNAL ESSENCE - HARMONY HEALTH & SOUL
Logo - EVOLVE
Logo - DANDELION
Logo - DOBRÁ TISKÁRNA
Logo - INCA COLLAGEN
Logo - IDC - FOOD, s.r.o.
Logo - IN-EKO TEAM s.r.o.
Logo - Kv.Řezáč, s.r.o.
Logo - Nadační fond Jany Zimové
Logo - OGILVY
Logo - Photodienst Brno
Logo - RUTEX CZ, s.r.o.
Logo - TALERS
Logo - VERE PRAGUE
Logo - ZÁMEK LOUČEŇ

Partneři slavnostního dne

Logo - Skanska Residential a.s.
Logo - ORLEN UNIPETROL
Logo - AGRA GROUP
Logo - SIKO KOUPELNY a.s.
Logo - SAXO, spol. s r.o.
Logo - TECHNOAQUA
Logo - MEDICAL PLUS, s.r.o.
Logo - BUSINESS KLUB UKRAJINA
Logo - KOLORKY
Logo - TROX Tech-Trade, s.r.o.
Logo - LUBRICANT s.r.o.
Logo - ASS TRUCK s.r.o.

Dodavatelé

Logo - Dermacol
Logo - VINAŘSTVÍ MALÁNÍK – OSIČKA s.r.o.
Logo - BELLES FLEURS
Logo - BERGL DIAMONDS
Logo - JAPONSKÁ RÝŽE
Logo - MY JAPAN
Logo - SMART WALLS

Mediální partner

Logo - AGE
Logo - Franchising.cz
Logo - TRADE NEWS
Logo - Inpublic Group
Logo - EPRAVO.CZ
Logo - DENÍK
Logo - ČR PLUS
Logo - HORIZONT POINT
Logo - MADAM BUSINESS
Logo - BRANDS & STORIES
Logo - BusinessInfo.cz